torstai 24. marraskuuta 2011

Taulu

Ostin Jack Daniels-taulun. Minusta se oli hieno ja tein hankinnan vaikka minulla ei ole paikkaa taululle. Taulua hankkiessani veljeni haukkui minua alkoholistiksi. Vetosin siihen että olen alkoholikaupan ammattilainen, tosin nykyisin olen jo vetäytynyt alalta jotta nuorempi polvi saisi mahdollisuuden.
Jack Daniels-taulu













                                                                                         

                                                                         
Jack Daniels-taulu on oikeastaan jo toinen hankkimani taulu. Ensimmäinen tauluni on Chateau Renier-taulu (nimessä kuuluisi olla jonkinlainen ranskalainen ihmeheittomerkki yhden e:n päällä, mutten jaksa etsiä tuota merkkiä näppäimistöstä) joka esittää ilmeisesti Chateau Renier-merkkisen Chateauneuf-du-Pape-viinipullon etikettiä. Säilytän tuota taulua Gambina- ja Valdemartelineeni viinipullotelineeni yläpuolella vaikka mielestäni Chateauneuf-du-Pape-viinit ovatkin ylihinnoiteltuja.
Chateau Renier-taulu
















Toisaalta huomioiden sen että kaikien taulujeni teemana on alkoholi, veljeni epäilykset ovat ymmärrettäviä. Olen tästä huolimatta eri mieltä kuin hän. Itse on alkoholisti ja tyhmä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti